Instytut Mikropigmentacji SPM Wojciech Zdanowski

Toruń ul. Łubinowa 45 , 87-100


Obserwuj firmę
Zaloguj się
Ocena:

2.20

ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Ilość opinii dla firmy Instytut Mikropigmentacji SPM Wojciech Zdanowski: 20,

Właściciel: Wojciech Zdanowski
Adres: Toruń ul. Łubinowa 45 , 87-100
Województwo: KUJAWSKO-POMORSKIE
Główne PKD: 9609Z
Rozpoczęcie działalności: 2016-11-07
NIP: 9562320648
tel:
Regon: 365696852

Opinie o firmie:



Marta , dodano 2017-01-17
Chyba Pan się gubi powoli i proszę pamietac ze nie jedna Z nas ma na imię Marta,zanim się Pan wypowie proszę sprawdzić nadawcę.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wojciech Zdanowski , dodano 2017-01-16
Pani Marto, Bardzo prosze o nie oczernianie mojej dzialalnosci. Robi sie to poprostu smieszne. Po przeprosinach i wytlumaczeniu sytuacji zaoferowalem Pani zwrot zadatku a Pani przslala mi emaila z prosba o przelanie pieniedzy (50,00) na konto Pani kolezanki 11.01. Dla Pani informacji przelew bedzie zrobiony w tym tygodniu. W ostatnie dni byl WEEKEND a przed nim nie pracowalem ani ja ani moja ksiegowa. Dopiero teraz jestem po rozmowie z ksiegowa a detale przeslalalem Pani Elzbiecie. Otrzyma Pani zwrot (50,00) a oferta darmowego zabiegu dla Pani lub znajomej w Polsce jest nadal aktualna. Pozdrawiam
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Marta , dodano 2017-01-12
kolejne obłudne kłamstwa brak słów zaprzecza Pan sam sobie po kolejnych odwołanych wizytach i obiecanym zwrocie gotówki brak śladu po pieniądzach na koncie a adwokat mówi o małej szkodliwości czynu i że ktoś taki jak Pan na małych oszustwach zostaje bezkarny dziewczyny piszcie musimy zrobić pozew zbiorowy tylko tak możemy wyegzekwować sprawiedliwość bo kolejne osoby zostaną oszukane
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Magda , dodano 2017-01-12
Bylam u Pana Wojtka na zabiegu brwi. Nie moglam sie nadziwic jego profesjonalizmu i talentu. Raz jeszcze bardzo dziekuje za przepiekne brwi!!
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wojciech Zdanowski , dodano 2017-01-10
Pani Jolanto, otrzymala Pani rekompensate za przelozony zabieg. Jako bratowa Pani Moniki (wpis ponizej) i znajoma Pani Ireny (wpis ponizej) oceniam Pani wypowiedz na krzywdzaca i nie obiektywna. Ale oczywiscie kazdy ma prawo do wlasnego zdania. Pani Marto, jak jux wyjasnilem, zwrot bedzie wykonany w ciagu kilku dni roboczych od otrzymania numeru rachunku. Otrzymalismy informacje od Pani Eli (wpis ponizej) ze zyczy sobie Pani by jej depozyt za zabieg dopelniajacy zostal przekazany na numer konta kolezanki. Pragne zaznaczyc ze wykonalem juz tysiace zabiegow i bardzo maly procent (>2%) klientow sa z jakiegos powodu nie zadowoleni. Jest mi przykro ze nie potrafilem sprostac oczekiwania wszystkich Pan. Z mojej strony zawsze dokladam extra staran by tak bylo. Z wyrazami szacunku. W.Z
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Katarzyna Bieńkowska , dodano 2017-01-10
Jestem poprostu zakochana w moich nowych brwiach i kreskach <3 Dziekuje Panie Wojciechu, są wspaniałe!! :) Przyznam szczerze że troszke obawiałam się zabiegu po tym jak znajoma powiedziała mi to bolacy zabieg. Prosze mi wierzyc, to nic takiego, bardziej boli samaregulacja :p Dziekuje raz jeszcze Panie Wojciechu!! Bardzo polecam, pomimo krzywdzących opinii :( Głowa do góry Panie Wojciechu, ludzie potrafią być podli, jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził!! ;)
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Ewelina , dodano 2017-01-09
Szkoda słów. Tłumaczenia Pana Wojtka są śmieszne. Ma dobry bajer i na tyle. Pieniądze dostałam po 5 dniach i po wysłanych wcześniej przypomnieniach (nie było to 48 godzin tak jak było obiecane). Jak wystawiłam negatywną opinię pod jednym ze zdjęć na fb to została automatycznie usunięta i dopiero wtedy był odzew ze strony Pana Wojtka. Każde tłumaczenie jest dobre. Szkoda,bo ogólnie sympatyczny człowiek. Panie Wojtku życzę sukcesów w dalszym prowadzeniu interesu i może warto pomyśleć nad zmianami, aby to wszystko miało ręce i nogi.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Marta , dodano 2017-01-09
To co Pan pisze to są jakieś totalne brednie,niech Pan wytłumaczy gdzie pan był prze ostatni rok??ani zwrota pieniedzy które Pan tak strasznie obiecuje w ciągu 5 dni ani korekty która powinna być wykonana do 28 dni!zaraz będzie rok od wykonania pierwszego zabiegu po którym nie ma żadnego efektu ,śmiać mi się chce jaki Pan strasznie jest pokrzywdzony prze z nasze komentarze nie bylo by ich gdyby Pan dotrzymywal słowa jest Pan oszustem a jeśli chce się Pan zrekompensowac i oddać koszty nie wykonanego zabiegu nich sam Pan się zgłosi ze zwrotem pieniędzy. Więcej nie będę z Panem więcej dyskutować o tego są inne istytucje.P.s powinien Pan zostać bajkopisarzem to najlepiej Panu wychodzi.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jola , dodano 2017-01-08
Masakra. Najpierw Pan pisze ze żadna z powyższych osób nie była klientka Pana firmy a za chwilę każdej po kolei się tłumaczy. Zmieniła się tylko nazwa firmy wykonawca pozostał ten sam i to z przyczyn osobistych i prywatnych wykonawcy a nie firmowych zabiegi zostały przekładane i to Pan zawiódł nas wszystkie . Brak słów dużo by tu pisać ale szkoda czasu.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Monika , dodano 2017-01-08
Kolejne obłudne kłamstwa, Panie Wojtku u mnie nie wykonał Pan zabiegu dopełniającego brwi ani kreski a u Mamy nie zaczął Pan nawet kreski. 6 miesięcy z weekendu na weekend przekładal Pan zabiegi nic nie mogłam zapanować na ten czas, organizowałam opiekę dla dzieci, rezygnowałam z wyjazdów, nie mogłam pić kawy ani alkoholu, przekładałam urodziny dzieci mając nadzieję że w końcu wykona Pan zabieg. Mam w czterech literach Pana obietnice o przyszłorocznym darmowym zabiegu dopełniającym. Za duzo nerwow. Szanuje swoją rodzinę straciłam wiele cennych chwil spędzonych z moimi dziećmi nie mogąc sobie nic zaplanować z nimi. A najbardziej jest mi żal mojej mamy która namówiłam na zabiegi za które zaplacila 1650 zł zaznaczam że zarabia 1300zl miesięcznie i brwi ma nieskończone a kreski nie zaczęte nawet. Obiecany zwrot pieniędzy od 19 grudnia i nic a dziś mamy 8 styczeń. Nie chce mieć z Panem nic wspólnego. Nie dajcie się zwiezc że to konkurencja albo ktoś fałszywy. Mam od tego gościa wszystkie smsy. Jeszcze się przydadzą. Moj e-mail monika.jakubczyk.86@wp.pl jakby ktoś chciał się przyłączyć do grupowego zeznania.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jola , dodano 2017-01-07
Przekładane ciągle wizyty przez Pana Wojtka, z powodu braku prądu, włamania, chorego taty w szpitalu i pogrzebu. Gdy przyjechałam w ustalonym terminie niestety zostałam zamknięty gabinet. Na szczęście mi udało się wyegzekwować usługę za którą zapłaciłam, ale więcej nie skorzystam z usług tego Pana. Proszę nie dać się omamić ładnej gadce na pierwszym spotkaniu. I nie wierzyć pozytywnym opiniom na Facebooku, osoby wystawiające negatywne opinie są poprostu blokowane.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Marta , dodano 2017-01-07
W życiu nie polecą! !!!!!!!P.Roman Zdanowski z Leeds takiego to dobrze pamiętam myślał że zrobi z nas idiotki naciągnąl na kasę i uciekł,oczywiście korekty nie było ale pieniążki dobrze było wziąść !!Z efekt brwi nie ma żadnego efektu!!Nie będę się rozpisywać bo długa historia ,tak jak wpomnialo w innych opiniach ;problemy z asystentka,lokalem,kradzieże itp Karma powraca z podwójną siła! !!!Życzę samych sukcesów
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Instytut Mikropigmentacji SPM , dodano 2017-01-07
Witam wszystkich. Jest mi bardzo przykro z powodu krzywdzących komentarzy. Szczególnie dlatego, iż żadna z powyższych osób, która zostawiła tu komentarz nigdy nie była klientem Instytutu Mikropigmentacji SPM którą prowadzę jako jednoos działalność gospodarcza. Nie wiem co spowodowało lawinę obłudnych kłamstw na mój temat, być może konkurencja, być może kilku niezadowolonych klientów. Prawdą jest, że pracowałem za granicą. W Polsce jestem od niedawna. Ale nigdy, nie udawałem prawnika, gdyż moje wykształcenie prawne jest niepełne. Owszem, kiedy pytano mnie o szkołę wspominałem także o 3 semestrach prawa korporacyjnego ale nie wiem skąd takie zarzuty, iż podaje się za prawnika??? Pani Elżbieto, jeśli z jakiegoś powodu jest Pani niezadowolona to bardzo proszę o kontakt zemną na poniżej podany e-mail. Jest mi bardzo przykro że dopuszcza się Pani wyzwisk i kłamstw na mój temat. Bardzo proszę o kontakt jesli wogóle Pani istnieje. Email poniżej, zapraszam. Pani Ewelino zwrot nie był opóźniony, zaoferowany zwrot miał byc dokonany w standardowym czasie od 2-5 dni. Koniec roku to zawsze nawał pracy dla wszystkich, szczególnie ostatni tydzień Grudnia przed Świętami. Z tego, co mi wiadomo. przelew został odebrany przez podany wcześniej przez Panią numer konta w 4 dni. Co do prądu, siedzieliśmy w gabinecie razem, przez ponad pół godziny w oczekiwaniu aż wróci zasilanie, nie rozumiem skąd te kłamstwa. Patrząc na date wpisu pani komentarza - jest ona identyczna z datą wiadomości którą wysłała pani do strony z zapytaniem o zwrot. Zdenerwowała się Pani gdyż otrzymała odpowiedz po 2 godzinach a nie odrazu. Pani Ireno/Moniko: Jak wspominałem wcześniej, jest mi przykro, że są panie niezadowolone. Raz jeszcze zapraszam do kontaktu w celu rozwiązania nieporozumienia — z wszystkich zabiegów, jakie wykonałem pozostał nam zabieg dopełniający kreski (u Pani Moniki) oraz zabieg kreski u Pani mamy (Pani Ireny). Jak wspominałem wcześniej, aby umówić się na zabieg będą musiały Panie podpisać umowę o dzieło. Co nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami dla żadnej z Pań. Jest mi przykro, że wypowiadają się Panie na temat mojej osoby w tak rażący sposób. Prawdą jest, że zabiegi były przekładane, prze zemnie, jak i przez Panie. Nigdy nie ukrywałem faktu, że było mi niezmiernie przykro, że byłem zmuszony zmienić terminy zabiegów. W ramach rekompensaty otrzymały Panie roczne darmowe zabiegi dopełniający na brwi o wartości 1100 zł. Co do reszty zdarzeń, tak jak wspominałem, z chęcią pokaże dowody wizyt lekarskich, jak i reszty dokumentacji. Oczywiście nie zmienia faktu, że jest mi bardzo przykro, że w jakiś sposób Panie zawiodłem za co bardzo przepraszam. Moje drogie, prawdą jest, iż nie raz w tamtym roku zdarzyło mi się przełożyć zabieg (z różnych powodów) dla różnych osób. Zgadzam się w 100%, iż takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i zrobiłem wszystko, co w mojej mocy by z miesiąca na miesiąc było ich coraz mniej, włącznie ze zmianą lokalu na nowy, większy i bardziej komfortowy. Jeśli ktokolwiek czuje się niezadowolony lub pokrzywdzony przez moją firmę lub naszego partnera biznesowego to bardzo proszę najpierw o kontakt zemną, na mikropigmentacjaspm@outlook.com w celu wyjaśnienia sytuacji. Wierzę że na pewno dojdziemy do porozumienia. Z wyrazami szacunku, Wojciech zdanowski
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Marta Jeziorska , dodano 2017-01-03
Jestem bardzo zadowolona. Profesjonalna obsluga. Cena wysoka jak na moja kieszen ale zdwcydowanie warto! WOW co za efekt! Kocham swoje brwi!!
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Ela , dodano 2017-01-02
Pan Wojchech hhhh w UK podawal sie za Romana zdanowskiego. Kretyn udaje prawnika I oszukuje ludzi. W UK zrobil to samo.... Gabinet pod nazwa Milion Dolars eyebrow miescie sie w Leeds j tu uwaga
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Ela , dodano 2017-01-02
Pan Wojchech hhhh w UK podawal sie za Romana zdanowskiego. Kretyn udaje prawnika I oszukuje ludzi. W UK zrobil to samo.... Gabinet pod nazwa Milion Dolars eyebrow miescie sie w Leeds j tu uwaga
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Ewelina , dodano 2016-12-22
Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam.Nie słowny i znacznie utrudniony kontakt.Wszystko niewiarygodne.Miałam przekłada zabieg przez Pana Wojtka dwa razy.Raz dostałam informacje,że zabiegi są odwołane ponieważ nie może dojechać do Torunia.Za drugim razem jak dojechałam na miejsce zabiegu okazało się, że zabieg odwołany z powodu braku prądu.Otrzymalam informację,iż otrzymam zwrot wpłaconej gotówki w ciągu 48 h niestety mijają kolejne dni,a gotówki na moim koncie brak.Jezeli ktoś chce zaoszczędzić sobie nerwów radzę skorzystać z bardziej profesjonalnej firmy.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Irena , dodano 2016-12-17
Wplacilam Panu W. 400zl zadatku za zabieg po czym po przełożeniu przez niego kilkukrotnie terminu zabiegu zarządał kolejne 350zl za ustalenie nowego terminu który by mi odpowiadał ponieważ propozycje jego terminów mi nie pasowały. Po czym po kolejnym przełożeniu przez niego terminu spowodowanego tym razem rzekomym włamaniem do jego gabinetu napisał smsa że wynegocjowal od zarządu zwrot pieniędzy dla mnie. Niestety tych pieniędzy nigdy nie odzyskałam. Nie godny zaufania, czuje się oszukana i okradziona.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Monika , dodano 2016-12-16
Pan Wojciech Zdanowski po tym jak przekładal zabiegi 12 razy od 13 sierpnia do 16 grudnia nie wykonał zabiegu makijażu permanentnego kreski za który zaplacilam 750zl z góry i nie zwrócił za niego pieniędzy tłumacząc że to nie z jego winy przekładane były zabiegi ale z przyczyn zdrowotnych na które rzekomo ma zaświadczenia lub brak dostawy prądu tudziez kontrolę sanepidu lub został okradziony albo pobity a ostatnio nawet utknął w korku i włamano się do jego gabinetu. Takie przyczyny podawał odwołując godzinę przed zabiegiem wizytę. Niestety straciłam 750zl i zamierzam skierować sprawę do sądu. Proszę dziewczyny nie dajcie się nabrać. Dużo nerwów mnie to wszystko kosztowało. I pieniędzy. Ciężko zarobionych dużych pieniędzy.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Monika , dodano 2016-11-11
Pan Wojciech Zdanowski zdecydowanie nie jest godny polecenia. Wielokrotnie przez okres trzech miesięcy dzień przed zabiegiem bądź tuż przed zabiegiem przesuwal termin zabiegu za który z góry zaplacilam. Bardzo dużo nerwów kosztowało mnie to. Zdecydowanie nie polecam. Nierzetelny.
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena

Napisz opinie:


Twój podpis*:
Adres e-mail:
Treść opinii*:
Ocena*:
Informuj mnie o nowych opiniach